ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Iłowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2110.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2110.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze - GKV w Referacie Gospodarki Komunalnej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Iłowej ul. Żeromskiego 27 68-120 Iłowa

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2016-04-01

Ogłoszono dnia: 2016-04-01 przez Małgorzata Kondraciuk

Termin składania dokumentów: 2016-04-12 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2110.2.2016

Zlecający: Burmistrz Iłowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy  o ochronie zwierząt, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy Prawo łowieckie (w zakresie opiniowania planów łowieckich), ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest i przepisy pokrewne w zakresie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, ustawy  Prawo wodne
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu wykonywanych zadań: ochrona środowiska, architektura krajobrazu, administracyjne,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności organizacyjne i negocjacyjne oraz pracy w zespole,
  • biegła obsługa komputera oraz znajomość: pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL), Systemu Informacji Prawnej LEX,  
  • umiejętność prowadzenia spraw z zastosowaniem Systemu elektronicznego obiegu dokumentów e-DOK Web i obsługi innych urządzeń biurowych,
  • posiadanie podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP,
  • znajomość języków obcych,
  • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, dokładność, terminowość,
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku  urzędniczym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

obejmuje m.in.:
  • prowadzenie spraw dot. utrzymania czystości i porządku w gminie, gospodarki odpadami, ochrony i kształtowania środowiska, ochrony przyrody, opieki nad zwierzętami, opiniowania planów łowieckich,
  • zadania z zakresu melioracji i  prawa wodnego,
  • wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
  • organizacja i prowadzenie spisów rolnych
  • prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu i materiałów zawierających azbest,
  • opracowywanie projektów regulaminów i założeń do planów finansowych w ww. sprawach

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • planowany termin zatrudnienia: 18-20 kwietnia 2016 r.,
  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miejskiego w Iłowej bez podjazdu i windy,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18°C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń. 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
  • życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP gminy Iłowa),
  • dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
  • oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska urzędniczego,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  • odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-04-12 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
" STANOWISKO URZĘDNICZE - GKV W  REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM  w Iłowej - OFERTA"
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Miejskiego w Iłowej ul. Żeromskiego 27 – sekretariat pokój nr 14 do 12 kwietnia 2016 r. do godz. 1200.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Iłowej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
Sprawdzenie niezbędnej znajomości przepisów prawnych może zostać przeprowadzone w formie wewnętrznego testu sprawdzającego.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie.  O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Kondraciuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kondraciuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-01 15:09:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-01 15:35:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-13 13:22:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6280 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony