Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze do spraw sportu
Miejsce pracy: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2013-11-21
Ogłoszono dnia: 2013-11-21 przez Jolanta Dąbrowska
Termin składania dokumentów: 2013-12-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Dyrektor Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe I lub II stopnia.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu kultury fizycznej, sportu, samorządu gminnego.
b. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie wyższe z zakresu wychowania fizycznego, uprawnienia trenerskie, pedagogiczne.
- Staż pracy na podobnym stanowisku.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie Windows (pakiet MS Office), poczty elektronicznej, Internetu.
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem obiektów sportowych.
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole.
- Komunikatywność, kreatywność, talent organizacyjny.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przedstawienie dyrektorowi szkoły rocznego planu w zakresie organizacji imprez sportowych oraz imprez sportowo-rekreacyjnych.
- Przeprowadzanie zaplanowanych wcześniej imprez wg. terminarzy.
- Prowadzenie szerokiej akcji propagującej aktywny wypoczynek wśród mieszkańców, opracowywanie własnej oferty usług w dziedzinie kultury fizycznej i szeroko pojętej rekreacji.
- Planowanie i organizacja imprez dla dzieci i młodzieży w czasie wolnym od nauki, ze szczególnym uwzględnieniem ferii zimowych i wakacji letnich.
- Organizacja i preliminowanie imprez sportowych zleconych.
- Współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie informacji o imprezach.
- Współpraca z lokalnymi firmami, szkołami, organizacjami i stowarzyszeniami w ramach organizacji imprez sportowych.
- Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązków wynikających z przepisów o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Opracowywanie założeń co do strategii marketingowej oraz wprowadzanie nowych form aktywności ruchowej.
- Pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację przedsięwzięć z zakresu kultury fizycznej.
- Prowadzenie dokumentacji swojej pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- konieczność przemieszczania się na terenie hali sportowej oraz budynku gimnazjum,
- brak windy,
- podjazd dla osób niepełnosprawnych jedynie w budynku hali sportowej,
- narzędzia do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon,
- możliwe wyjazdy służbowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego.
- Życiorys z opisem pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje
i przebieg pracy zawodowej. - Oświadczenie lub zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kiedy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 10.12.2013 r. do godz. 15:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze" (decyduje data wpływu do gimnazjum). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej.
Informacja o wyniku przeprowadzonego naboru będzie niezwłocznie umieszczona:
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Iłowej: http://www.ilowa.info.pl
- na tablicy informacyjnej w siedzibie Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej, ul. Piaskowa 2a.
- na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Iłowej, ul. Żeromskiego 27.
W sprawie uzyskania dodatkowych informacji można dzwonić pod nr tel.: 68 360 00 47
c. Miejsce:
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej, ul. Piaskowa 2a, 68-120 Iłowa
VII. Informacje dodatkowe:
Informuje się, że w październiku 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Iłowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Dąbrowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Dąbrowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-11-21 10:45:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-11-21 10:48:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-19 09:15:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5717 raz(y) |