Struktura organizacyjna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sekretarz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 19:41:51 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Sekretarzem Gminy Iłowa jest Pani
Aldona Slipaczek - Jurek
--------------------------------------------------------------------------------
Do zadań i kompetencji Sekretarza należy w szczególności:
- nadzór nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem dokumentów w urzędzie,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków,
- przedkładania Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawniania pracy urzędu,
- koordynacja wykonywania zadań Rady i Burmistrza wynikających z aktów prawnych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie szkolenia pracowników urzędu,
- organizacja i koordynacja prac związanych z organizacyjno-technicznym przygotowaniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,
- prowadzenie spraw gminy w zakresie udzielonym przez Burmistrza w upoważnieniach,
- kierowanie Urzędem pod nieobecność Burmistrza i Zastępcy,
- w zależności od potrzeb wykonywanie poleceń Burmistrza w zakresie reprezentowania gminy w mediach i w czasie spotkań, narad z udziałem przedstawicieli innych samorządów oraz różnych szczebli władzy,
- wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,