Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Dział Gospodarki Mieszkaniowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 21:02:39 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Do zadań działu Gospodarki Mieszkaniowej w szczególności należy:
- sporządzanie i rejestracja umów dzierżawy i najmu,
- przeprowadzanie działań zmierzających do regulacji stanów prawnych nieruchomości mienia komunalnego,
- organizowanie przetargów na wynajem nieruchomości,
- gospodarowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
- opracowywanie programów i planów inwestycyjnych oraz remontowych,
- udział w przygotowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej,
- nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- opracowywanie kosztorysów, a w razie potrzeby ich weryfikacja,
- weryfikacja faktur, opisywanie zakresu rzeczowego,
- opracowywanie sprawozdań, informacji dotyczących inwestycji i remontów,
- planowanie, organizowanie, przeprowadzanie przetargów i innych procedur wynikających z realizacji ustawy o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie procedur zamawiania i zawieranie umów na roboty i usługi,
- wykonywanie zadań w zakresie administrowania i utrzymanie cmentarza,
- wykonywanie zadań związanych z zaopatrzeniem w wodę i odprowadzanie ścieków, zaopatrzenie w energię cieplną, elektryczną i gaz lokali komunalnych,
- wnioskowanie do Kierownika o wydawanie zezwoleń na samodzielne wykonanie przez najemcę prac remontowych lokalu,
- opracowanie i wdrażanie planu remontów lokali komunalnych,
- wdrażanie i prowadzenie właściwych procedur obsługi interesantów,
- prowadzenie doradztwa budowlanego dla lokatorów,
- realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa.