Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Dział Nieczystości Stałych i Transportu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 21:02:39 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Do zadań Działu Nieczystości Stałych i Transportu:
- prowadzenie odbioru odpadów stałych od mieszkańców,
- organizowanie zbiórki odpadów nietypowych,
- utrzymanie wysypiska odpadów stałych,
- utrzymanie i naprawy taboru oraz pojemników,
- zakup niezbędnych materiałów do funkcjonowania działu,
- transport nieczystości płynnych,
- fakturowanie usług transportowych według przyjętych stawek,
- planowanie, organizowanie, przeprowadzanie przetargów i innych procedur wynikających z realizacji ustawy o zamówieniach publicznych oraz prowadzenie dokumentacji przetargowej w kompetencji dotyczącej działu,
- prowadzenie rejestru punktów do odbioru odpadów stałych,
- wykonywanie zadań w zakresie utrzymania dróg gminnych, chodników, placów, parkingów i mostów itp.,
- prowadzenie spraw z zakresu transportu,
- wykonywanie zadań z zakresu ochrony środowiska,
- podejmowanie działań zmierzających do poprawy utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- utrzymanie zieleni miejskiej,
- usuwanie drzew i krzewów,
- likwidowanie dzikich wysypisk śmieci,
- tworzenie warunków do selektywnej zbiórki odpadów,
- opracowywanie propozycji w zakresie zmian i aktualizacji zadań z zakresu kompetencji działu,
- wdrażanie i prowadzenie właściwych procedur obsługi mieszkanców,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Starostwo Powiatowe),
- współdziałanie przy tworzeniu i rozpowszechnianiu materiałów promocyjnych, wydawnictw reklamowych.
- opracowywanie, programów i akcji ekologicznych,
- realizacji innych zadań wynikających z przepisów prawa.