ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Iłowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł netto

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Miejskiego „Akademia małych zuchów” w Iłowej” w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Miejskiego „Akademia małych zuchów” w Iłowej” w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Miejskiego „Akademia małych zuchów” w Iłowej” w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Iłowa

Termin składania ofert / wniosków: 2019-06-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-06-26 10:10:00

Treść:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Str. 1 z 5
Iłowa, 18.06.2019 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Zapraszamy do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zakup
i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Miejskiego „Akademia
małych zuchów” w Iłowej” w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej
w Gminie Iłowa” RPLB.08.01.01-08-0046/18
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – tekst
jednolity (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Zamawiający.
Gmina Iłowa/ Przedszkole Miejskie w Iłowej
NIP: 9241292457, REGON: 970339457
Siedziba: ul. Żagańska 40a, 68-120 Iłowa
Tel.: 68 377 43 07, e-mail: przedszkoleilowa@wp.pl
II. Informacje dotyczące projektu.
Tytuł Projektu: „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”.
Program: Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020.
Oś Priorytetowa: Oś 8. Nowoczesna edukacja.
Działanie: Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej.
III. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
37000000-8 – Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze,
materiały i akcesoria artystyczne
39290000-1 – Wyposażenie różne
37520000-9 – Zabawki
37524100-8 – Gry edukacyjne
30213100-6 – komputery przenośne
48311000-1 – pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48620000-0 – systemy operacyjne
30232100-5 – drukarki i plotery
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Str. 2 z 5
IV. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do
Przedszkola Miejskiego „Akademia małych zuchów” w Iłowej”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie sal przedszkolnych zgodnie z zakresem
określonym w szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi
Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Adres dostawy: Przedszkole Miejskie „Akademia małych zuchów” ul. Żagańska 40a,
68-120 Iłowa.
4. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy,
należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy.
Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych
elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie
zabezpieczonych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu
i terminem przydatności do użytku.
5. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie części niezbędne do funkcjonowania,
uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą
kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji
i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie
z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty
techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa
bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania
do pracy dla osób niepełnosprawnych.
6. Wykonawca dostarczy wyposażenie oraz zapewni rozładunek, wniesienie do
pomieszczeń budynku oraz rozpakowanie we wskazanych pomieszczeniach na koszt
własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia,
w tym za powstałe w czasie transportu.
7. Wymaga się, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne atesty, certyfikaty, karty
gwarancyjne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE oraz
inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach edukacyjnych.
8. Wszelkie niezbędne dokumenty wraz z instrukcjami użytkowania i kartami
gwarancyjnymi należy przekazać w momencie dostawy.
9. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie
w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
10. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt
elektroniczny liczony od daty odbioru przedmiotu umowy.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik
nr 3 – wzór umowy.
12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił wymagania z użyciem znaków
towarowych, norm, specyfikacji technicznej, to należy traktować takie określenie jako
przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych
o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Str. 3 z 5
13. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest
w ofercie udowodnić, że funkcjonalność oferowanego sprzętu i oprogramowania jest
równoważna w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, jak również, że posiada
nie gorsze parametry techniczne niż wskazane przez Zamawiającego.
V. Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie: 23.07.2019 r.
2. Datą zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest data podpisania przez strony
bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
VI. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
1. Zamawiający do składania ofert zaprasza Wykonawców którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ppkt. od 1.1. do 1.3 Wykonawca
składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
3. Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawców, którzy złożyli ofertę do
złożenia wyjaśnień w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym
postępowaniu, w tym zażądać przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających
spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
4. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek
warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie
wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do
uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się
za odrzuconą.
VII. Sposób przygotowania ofert:
1. Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu
oferty określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu.
4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Str. 4 z 5
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę wraz z załącznikami należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub
kuriera, w Urzędzie Miejskim w Iłowej ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, pok. nr 14,
I piętro, sekretariat do dnia 26.06.2019 r. do godziny 10.00. Ofertę należy umieścić
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup i dostawę wyposażenia i pomocy
dydaktycznych do Przedszkola Miejskiego „Akademia małych zuchów” w Iłowej - nie
otwierać przed 26.06.2019 r. przed godziną 10.00”. Koperta powinna zawierać również
nazwę Oferenta i jego adres.
2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego.
3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez
Zamawiającego.
XI. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny brutto – 100%.
2. Cenę oferty należy obliczyć w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1
do Zaproszenia do składania ofert uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do
należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty jest ceną brutto zawierającą podatek Vat wyrażoną w PLN (złotych polskich)
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wykonawca określi ceny jednostkowe i wartości dla wszystkich pozycji
asortymentowych wymienionych w Formularzu cenowym.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym
Wykonawcą odrębnie.
7. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę,
z najniższą ceną brutto.
X. Dane kontaktowe Zamawiającego.
1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest: Wojciech Kaczmarski,
tel. (68) 368 14 15.
XI. Postanowienia końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny. Z tego tytułu nie przysługuje oferentowi zwrot środków za przygotowanie
i złożenie oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy
jego dalsze prowadzenie lub zawarcie umowy nie będzie leżało w interesie publicznym
czego nie można było przewidzieć, lub gdy obarczone będzie wadą uniemożliwiającą
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Str. 5 z 5
zawarcie ważnej umowy lub gdy z innych przyczyn środki publiczne lub środki publiczne
pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć
na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane (w całości
lub w części).
3. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert.
4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego
Wykonawcę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cenowych z oferentem, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa wartość środków
przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia. W wyniku negocjacji
kwota środków przeznaczonych na realizacji zamówienia musi być niższa od kwoty
przedstawionej w pierwotnie złożonej ofercie.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO znajduje się w załączniku nr 4 do Zaproszenia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojciech Kaczmarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-18 14:50:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-18 14:56:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-11 09:02:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
675 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony