ˆ

W toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w IłowejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w Iłowej

Szczegóły informacji

Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w Iłowej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Iłowa

Finansowanie: Fundusz Dróg Samorządowych

Nr UZP: 2021/BZP 00009308/01

Termin składania ofert / wniosków: 2021-03-12 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-03-12 13:30:00

Miejsce złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Ogłoszono dnia: 2021-02-22 przez Wojciech Kaczmarski

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w Iłowej SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iłowa 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770853 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 27 1.5.2.) Miejscowość: Iłowa 1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100 1.5.4.) Województwo: lubuskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski 1.5.7.) Numer telefonu: 68 368 14 00 1.5.8.) Numer faksu: 68 368 14 01 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:ilowa@ilowa.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.info.pl 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w Iłowej 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970667a3-74f9-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009308/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22 12:02 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003593/03/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.5 Remont ul. Krótkiej w Iłowej 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.ilowa.info.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO - Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Iłowej, ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-I.721.2.2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 4.1.5.) Wartość zamówienia: 160599,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w Iłowej”.2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV): 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233290-8 – instalowanie znaków drogowych 3. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 58,5m. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące rodzaje robót: - projekt tymczasowej organizacji ruchu- wymiana kanalizacji deszczowej - nawierzchnia jezdnizjazdy z drogi do posesji - chodniki- oznakowanie poziome i pionowe 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 8 do SWZ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena i okres gwarancji 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że: a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi publicznej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto; b) dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 7 do SWZ; 2) wykaz robót budowlanych (min.1 robota) polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub rozbudowie drogi publicznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: - formularz ofertowy- pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składapełnomocnik,- pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanychprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,- świadczenieWykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowiZałącznik nr 3 do SWZ.,- świadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa wyżej składakażdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawcapowołuje się na jego zasoby,- oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawylub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3pzp (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 1.000,00 zł (słownie:jeden tysiąc złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione wformach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formieniż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, wpostaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunekbankowy zamawiającego nr Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 z dopiskiem „Wadium –Remont drogi gminnej nr 101107F ul. Kościelnej w Iłowej” (a potwierdzenie wpłaty należyzałączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty terminuznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowujena rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż wterminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania oudzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający,niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadiumwykonawcy: 1) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane ofertazostała odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, któregooferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku,gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin doOgłoszenie nr 2021/BZP 00009194/01 z dnia 2021-02-222021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanejego wniesienia. 9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formieniepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia,innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego ofertazostała wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania określono w rozdziale VIII i XIII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany postanowień zawartej umowy określono w załączniku nr 1 do SWZ - Wzór umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 13:00 8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 13:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-09 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009308/01 z dnia 2021-02-22 2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojciech Kaczmarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-22 12:12:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wojciech Kaczmarski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-22 12:19:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wojciech Kaczmarski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-15 08:09:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2544 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony