ˆ

Rejestr informacji o środowisku

Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 35/2014

Szczegóły informacji

35/2014

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Katarzyna Tusińska

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa na dz. nr 470 obręb Iłowa

Data złożenia: 2014-06-11

Dane wnioskodawcy: Wspólnota Mieszkaniowa

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Iłowej

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Iłowej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 38/2014

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Tusińska Data wytworzenia informacji: 2014-06-11 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Tusińska Data wprowadzenia do BIP 2014-09-25 12:30:29
Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Tusińska Data udostępnienia informacji: 2014-09-25 12:30:33
Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Tusińska Data ostatniej zmiany: 2014-09-25 12:30:33
Artykuł był wyświetlony: 709 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Iłowej
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu